Ruilen en retourneren

Ben je niet tevreden over jouw bestelling? Dat vinden wij heel jammer! Wij horen graag wat wij kunnen doen om je tevreden te stellen!

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat. De retourkosten zijn voor de klant zelf.

Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@jeroloshop.nl om dit verder te bespreken.

Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze voldoen aan de voorwaarden en in originele en verkoopbare staat zijn.

Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn. 

Retournering aanvragen

  • Gelieve het retourformulier te downloaden, af te drukken en in te vullen als u dat nog niet heeft. Vraag het retourformulier aan via onderstaand formulier.
  • Stuur uw retourformulier samen met een foto van de producten die u terugstuurt naar info@jeroloshop.nl per e-mail.
  • Zorg er na goedkeuring voor dat uw retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
  • Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.
  • Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig bij ons aankomt.
  • Stuur een follow-up e-mail met uw volginformatie naar info@jeroloshop.nl


Retourvoorwaarden en Richtlijnen:

  • Hygiëneproducten kunnen niet geretourneerd worden. 
  • Aanbiedingen met 1+1 gratis kunnen niet afzonderlijk geretourneerd worden. 
  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
  • Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
  • Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.

Veelgestelde vragen: 

Waarom kunnen de beauty & health producten niet worden geretourneerd?
Een lijst van hygiëne producten die niet kunnen worden teruggezonden en vergoed (de lijst is niet volledig): ondergoed en beha's, bikini, make-up, haarstylingsproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan het retourneren van beauty- en gezondheidsproducten niet toe voor de veiligheid van al onze klanten. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

Annulering van geplaatste bestellingen
Onze bestellingen worden direct in het verwerkingsproces gestopt, annuleren is daarom helaas niet mogelijk.

Hoe gaan jullie om met beschadigde producten?

Voor beschadigde producten kunnen we binnen het termijn een nieuwe opsturen of kunnen we een passende tegoedbon aanbieden. In dit geval kun je ons een mail sturen met hierbij foto's van het beschadigde product.

Moet ik betalen voor mijn retourzending?
Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. De kosten kunnen variëren afhankelijk van uw locatie tussen de €15 en €25. Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

Wat is het retouradres? 
Retouren worden verwerkt op een vaste warehouse locatie in Azië. 
Neem contact met ons op voor het adres

Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:


Stap 1: Vraag het retourformulier aan via onderstaand contactformulier - Geef je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.

Stap 2: Stuur je bestelling op - Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden
ontstaan.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening - Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

Wil jij jouw bestelling retourneren of heb je andere vragen over het retourneringsbeleid? Neem dan contact met ons op.